aansteker

Brand na spelen met aansteker

DEEL DIT ARTIKEL Facebook
Janine de Wit
Janine
de Wit

Een grote schrik voor een 7-jarige jongen uit Goeree-Overflakkee in Zuid-Holland dinsdagochtend. De jongen was aan het spelen met een aansteker, waardoor er brand uitbrak in de woning. Dat meldt het AD.

Acht mensen waren in de woning. Niemand raakte bij de brand ernstig gewond. Twee mensen hadden rook ingeademd en moesten daarvoor behandeld worden door ambulancepersoneel.

De brand begon bij de gordijnen en sloeg daarna over naar de houten vloeren. Uiteindelijk stond de hele woning in brand.

 

Altijd op de hoogte blijven van nieuws dat voor kinderen interessant is? Volg ons via Facebook of WhatsApp of neem een proefabonnement op de papieren Kidsweek!

DEEL DIT ARTIKEL Facebook

Reacties

Dat is heel gevaarlijk en mag je nooit doen

Wat vind jij? Laat je reactie achter

Hallo!

Let op:

Je reactie wordt door de redactie eerst gelezen. Reacties met onbehoorlijke taal of waarin e-mailadressen, telefoonnummers en adressen staan worden verwijderd.

Comment

  • Toegelaten HTML-tags: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.
  • E-mail- en internetadressen worden automatisch aanklikbaar.
  • Textual smiley will be replaced with graphical ones.

Plain text

  • Geen HTML toegestaan.
  • E-mail- en internetadressen worden automatisch aanklikbaar.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.

Plaats een scoop

vraagtzichaf blij duimomlaag juichen duimomhoog rentweg oeps