loden leeuw

Wat was dit jaar de irritantste reclame?

DEEL DIT ARTIKEL Facebook
katrien
Katrien
Hoekstra

Ieder jaar reikt televisieprogramma Radar de prijs uit voor de vervelendste reclame. De winnaar krijgt de Loden Leeuw.

De Albert Heijn heeft dit jaar de prijs gewonnen. Hun Buik-billen-bonus-filmpje werd door de meeste mensen irritant gevonden. De acteur die de personal trainer in het filmpje speelt, nam de prijs in ontvangst. Hij bleef helemaal in zijn rol en zei dat hij als sportman natuurlijk wel wilde winnen! Hieronder kun je zien hoe hij de prijs in ontvangst nam.

 

Vond je dit interessant? Lees dan ook eens: Veel YouTubers maken stiekem reclame.

Altijd op de hoogte blijven van nieuwtjes die voor kinderen interessant zijn? Volg ons via Facebook of WhatsApp of neem een proefabonnement op de krant!

DEEL DIT ARTIKEL Facebook

Reacties

Vraagtzichaf
Ik snap niet wat hier de bedoeling van is. Maar toch een tof nieuwsje dus heb ik dit gekozen voor in mijn klas te gebruiken als actua. Daag groetjes Emily. Vraagtzichaf

ja want dat stukje reclame is echt heel irritant echt elke keer zette ik hem er af zo irritant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat vind jij? Laat je reactie achter

Hallo!

Let op:

Je reactie wordt door de redactie eerst gelezen. Reacties met onbehoorlijke taal of waarin e-mailadressen, telefoonnummers en adressen staan worden verwijderd.

Comment

  • Toegelaten HTML-tags: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.
  • E-mail- en internetadressen worden automatisch aanklikbaar.
  • Textual smiley will be replaced with graphical ones.

Plain text

  • Geen HTML toegestaan.
  • E-mail- en internetadressen worden automatisch aanklikbaar.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.

Plaats een scoop

vraagtzichaf blij duimomlaag juichen duimomhoog rentweg oeps