Vragen scoop

Veelgestelde vragen

DEEL DIT ARTIKEL Facebook
Lees hier de antwoorden op veelgestelde vragen.

Waar kan ik een klacht over de bezorging melden?
Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
Waar vind ik mijn abonneenummer?
Hoe is de Lezersservice bereikbaar?
Waar vind ik de algemene leveringsvoorwaarden?
Hoe kan ik mijn abonnement wijzigen?
Hoe kan ik een abonnement cadeau doen?
Welke soorten abonnementen zijn er?
Kan ik eenmalig een pakket Kidsweek kranten aanvragen?
Wat zijn de voorwaarden voor opzegging van mijn abonnement?
Wat doe ik met mijn krant tijdens mijn vakantie?
Waar kan ik een kijkje nemen in de krant?
Kan ik mijn Kidsweek-abonnement omzetten naar 7Days?
Wat is Kidsweek in de Klas?


Waar kan ik een klacht over de bezorging melden?

Kidsweek wordt wekelijks op donderdagochtend voor 08.00 bezorgd. Heb je geen krant ontvangen? Geef dan 24 uur per dag hier je bezorgklacht door en vraag een nazending aan. Bellen met de Bezorgservice kan ook via telefoonnummer 020-6304700. Via dit telefoonnummer kun je een nazending aanvragen voor de meest actuele editie.

Voor nazending zijn wij afhankelijk van de postbezorging van PostNL. Indien u voor 12.30 uur uw klacht en nazending doorgeeft wordt uw nazending diezelfde dag nog aangeboden aan PostNL. Na dit tijdstip wordt de nazending de volgende dag aangeboden.

Let op: Voortaan bezorgt PostNL de meeste post alleen op dinsdag, donderdag en zaterdag.

Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
U kunt uw adreswijziging hier doorgeven.

Waar vind ik mijn abonneenummer?
Je vindt je abonneenummer in de welkomstbrief/factuur bij het afsluiten van een abonnement.

Hoe is de Lezersservice bereikbaar?
Voor vragen over bijvoorbeeld je abonnement of adreswijzigingen kun je bellen naar de Lezersservice, bereikbaar van maandag t/m donderdag tussen 9.00 en 13.00 uur en 13.30 en 17.00 uur + vrijdag tussen 9.00 en 13.00 uur op 020-6304707.

Heb je een klacht over de bezorging? Geef dan hier je klacht door en vraag een nazending aan. Voor een nazending kun je ook 24 uur per dag, 7 dagen per week bellen met 020-6304700.
 
Waar vind ik de algemene leveringsvoorwaarden?
Je vindt de leveringsvoorwaarden hier.

Hoe kan ik mijn abonnement wijzigen?
Wil je een wijziging aanbrengen in je abonnement? Neem dan contact op met de Lezersservice, bereikbaar van maandag t/m donderdag tussen 9.00 en 13.00 uur en 13.30 en 17.00 uur + vrijdag tussen 9.00 en 13.00 uur op 020-6304707.

Hoe kan ik een abonnement cadeau doen?
Iemand verrassen met een abonnement op Kidsweek? Dat kan natuurlijk. Ga naar www.kidsweek.nl/cadeau-abonnement om een cadeauabonnement op Kidsweek af te sluiten.
Of bel met de Lezersservice. Van maandag t/m donderdag tussen 9.00 en 13.00 uur en 13.30 en 17.00 uur + vrijdag tussen 9.00 en 13.00 uur op 020-6304707.

Welke soorten abonnementen zijn er?
Kidsweek kent verschillende soorten abonnementen:
- Kennismakingsabonnementen: deze lopen aan het einde van de kennismakingsperiode automatisch af.
- Vast abonnementen met halfjaar of jaarbetaling: dit zijn doorlopende abonnementen die dienen te worden opgezegd. Zie voor de voorwaarden artikel 3.2 van de leveringsvoorwaarden.
- Cadeauabonnementen: dit zijn altijd abonnementen die automatisch aflopen.
- Buitenland abonnementen: woon je niet in Nederland maar wil je wel graag een van de kranten ontvangen? Dat kan!
- Kidsweek in de Klas: bij Kidsweek is ook een actuele methode voor Begrijpend Lezen voor het basisonderwijs. Kijk voor meer informatie op www.kidsweekindeklas.nl.

Kijk voor meer informatie en het afsluiten van een abonnement op www.kidsweek.nl/abonnement.
Voor jongeren vanaf 12 jaar is er ook een eigen krant. Namelijk 7Days. Ga voor meer informatie naar www.sevendays.nl/abonnementen.

Wat zijn de voorwaarden voor opzegging van mijn abonnement?
De abonnementsovereenkomst wordt na afloop van de overeengekomen leveringsperiode stilzwijgend verlengd tenzij de abonnee uiterlijk één maand voor het einde van de betaalperiode bij de uitgever heeft aangegeven dat hij geen voortzetting meer wenst. Na een stilzwijgende verlenging geldt een opzegtermijn van 1 maand. Zie ook artikel 3.2 van de algemene leveringsvoorwaarden.

U kunt van maandag t/m donderdag tussen 9.00 en 13.00 uur en 13.30 en 17.00 uur + vrijdag tussen 9.00 en 13.00 uur telefonisch opzeggen via 020-6304707.

U kunt een opzegging ook hier regelen.

Kan ik eenmalig een pakket Kidsweek kranten aanvragen?
Dat kan!
Voor slechts € 25,- ontvangt u 50 kranten.

Had u toch liever meer kranten gewild? Geen probleem, u kunt zelf aangeven (in een veelvoud van 50) hoeveel kranten u nodig heeft.
De prijs wordt dan automatisch door ons berekend.
U kunt een krantenpakket bestellen via kidsweek.nl/krantenpakket.

Wat doe ik met mijn krant tijdens mijn vakantie?
Kidsweek kent geen vakantieservice. Het is dus niet mogelijk de bezorging van de krant voor een bepaalde tijd stop te zetten. Wel verschijnt Kidsweek gedurende de zomerperiode voor een periode van 6 weken om de week in de vorm van een extra dik nummer.

Waar kan ik een kijkje nemen in de krant?
Nieuwsgierig naar de krant? Je kunt online alvast een kijkje nemen. Ga naar www.kidsweek.nl/bladeren en blader daar rustig door de krant.

Kan ik mijn Kidsweek-abonnement omzetten naar 7Days?
Het is altijd mogelijk om je Kidsweek-abonnement om te zetten naar 7Days. Het Kidsweek-abonnement wordt per direct stopgezet en het reeds betaalde abonnement voor Kidsweek wordt teruggestort. De betaalgegevens van het Kidsweek-abonnement worden overgezet naar het 7Days-abonnement en u ontvangt een nieuwe afschrijving of factuur voor de nieuwe abonnementsperiode van 7Days.

Direct je Kidsweek-abonnement omzetten? Klik hier

Wat is Kidsweek in de Klas?
Kidsweek in de klas combineert de krant met wekelijks actueel lesmateriaal voor Begrijpend Lezen. Inmiddels werken 1.400 basisscholen met veel enthousiasme met Kidsweek in de Klas. Ga voor uitgebreide informatie en/of een abonnement naar www.kidsweekindeklas.nl.

DEEL DIT ARTIKEL Facebook